Oleje marki Silkolene, mające swoje korzenie w przemyśle lotniczym kolejny raz potwierdziły swoją najwyższą jakość. Silkolene Comp 2 Plus został wszechstronnie przetestowany w najbardziej wymagających silnikach dwusuwowych napędzających najnowocześniejsze motoparalotnie PPG/PPGG. Bardzo wysokie właściwości przeciwzużyciowe i doskonałe zabezpieczenie silnika przed zanieczyszczeniem świecy zapłonowej oraz powstawaniem osadów w komorze spalania i zapiekaniu pierścieni tłokowych gwarantują bezawaryjną pracę silnika w locie i na ziemi.
Należy pamiętać, że konsekwencje ewentualnej awarii silnika w tego rodzaju sprzęcie latającym mogą być zdecydowanie bardziej poważne niż w przypadku uszkodzenia jednostki napędowej w jakimkolwiek pojeździe…
Dzięki tak doskonałym parametrom jakościowym oleju, uprawianie tego rodzaju sportów lotniczych nigdy nie było bardziej bezpieczne.
- Comp 2 Plus przewyższa wymagania API TC; JASO FC oraz ISO – L – EGD.
- Comp 2 Plus jest kompatybilny ze wszystkimi rodzajami paliw.
Charakterystyka produktu:
Silkolene Comp 2 Plus jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym, na bazie estrów, opracowanym w technologii Electrosyntec i jest przeznaczony do najbardziej obciążonych, dwusuwowych jednostek napędowych. Technologia Electrosyntec wykorzystuje siły adhezji elektrostatycznej, w celu uzyskania efektu przywierania cząsteczek oleju do narażonych na zużycie ścierne elementów silnika. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii możliwe jest zwiększenie mocy silnika oraz utrzymanie jego osiągów przez długi okres czasu. Ogranicza tarcie i zużycie elementów silnika narażonych na bardzo wysokie obciążenia. Ulega czystemu spaleniu, dzięki czemu utrzymuje w czystości komorę spalania, przedłużając żywotność silnika.
Szczególne zalety produktu:
- Bardzo wytrzymały film smarny gwarantuje utrzymanie wysokich osiągów silnika.
- Doskonale zabezpiecza przed zużyciem ściernym, wydłużając żywotność silnika.
- Bardzo niska zawartość popiołów pozwala na czyste spalanie.
- Ogranicza emisję zanieczyszczeń do atmosfery.
- Zabezpiecza przed zanieczyszczeniem świecy zapłonowej oraz powstawaniu osadów w komorze spalania i zapiekaniu pierścieni tłokowych.
- Przeciwdziała formowaniu się laków na tłokach zapewniając bardziej efektywne spalanie.
- Tworzy bardzo wytrzymały film smarny
- Comp 2 Plus może być stosowany zarówno do systemów dozujących jak i bezpośredniego mieszania z paliwem.
Zastosowanie:
Rekomendowane proporcje mieszanki paliwowo – olejowej powinny wynosić pomiędzy 33 a 50 do 1 (3% do 2%).
Przy sporządzaniu mieszanki zawsze należy stosować się do zaleceń producenta silnika. Comp 2 Plus nie powinien być mieszany z innymi olejami.
Sprzedażą oleju zajmuje się firma
DynamicSport.pl
ul. Reja 5
05-070 Sulejówek
Polska
Tel: 0 602 794 966
Fax: (22) 698 71 78
E-mail: info@dynamicsport.com.pl
źródło: Materiały nadesłane od dystrybutora www.fuchs-oil.pl Fuchs Oil Corporation (PL) Sp. z o.o.
Każdy chwali swoje więc i ja.
Latam na Castrolu 2T już ponad 9 lat i przy nim zostaję.
Jak dla mnie w opisie oleju same bla bla – opis mnie nie przekonał.
Pozdrawiam przekonanych
Trochę się ubawiłem tym opisem, jakoś nie widzę w specyfikacji tego oleju jakichś cudownych właściwości, które odróżniałyby go od innych dostępnych na runku olejów renomowanych firm, dlatego zostanę przy swoim Castrolu, zwłaszcza że jest dostępny w każdym sklepie z olejami.
Myślę że na zużycie silnika dwusuwowego większy wpływ ma skład mieszanki i kultura techniczna użytkownika, a nie gatunek oleju.
U nas kolega Gienek lata od zawsze swoim Solo 210 wykorzystując do napędu swojego silnika najtańsze oleje, w tym półsynyetyczny Orlenu i jakoś silnik nie traci na trwałości.
Dlatego może warto aż tak nie przeżywać tego tematu. ;D
Pozdrówko
Cześć,
fajnie, że zamieściłeś informacje o tym oleju. Używam go już dwa sezony – latam na zawodach i w 2011 przeleciałem ponad 2600 km. w xccontest zająłem 2 miejsce w trajkach. Silnik jak nowy, praktycznie zerowy nagar, optymalna temperatura silnika – to tylko niektóre zalety. polecam go wszystkim użytkownikom 2 suwów. Cenowo wychodzi tak samo jak oleje do skuterów, dostępne na stacjach benzynowych. Moi kumple też używają tego oleju i są b. zadowoleni. Podsumowując – ten olej nie ma konkurencji!
Pozdrowienia
Piotr