Nowe skrzydło Apco – NRG o prędkości 75km/h!

nrg6_tnFirma APCO zaprojektowała superszybkie skrzydło NRG dedykowane do szybkich slalomów oraz przelotów. Jak twierdzi firma, przy t ak dużej prędkości, skrzydło charakteryzuje się także stabilnością i bezpieczeństwem przy manewrach. Skrzydło NRG jest przeznaczone do wyścigów pomiędzy pylonami lub do dalekich przelotów. Wyposażono go w system OAA – One Action Acceleration i dzieki  temu skrzydło uzyskuje prędkość nawet powyżej  75km/h. Firma żartobliwie “ostrzega”, że prędkość, jaką rozwija nowy NRG, pozwala zostawić inne skrzydła za sobą, pozostawiając za sobą tylko dym, zaś wciśnięcie belki speed systemu to jak lot rakietą.

STABILNOŚĆ – prędkość i zwrotność jest niczym, jeśli zabranie stabilności. Skrzydło NRG wyposażone zostało w profil reflex znany ze skrzydeł Force oraz Lift. To rozwiązanie, w połączeniu z dużym obciążeniem powierzchni skrzydła pozwala na zachowanie wysokiej stabilności skrzydła. Dodatkowe sterówki zapewniają zachowanie profilu reflex i tym samym gwarantują najwyższy stopień bezpieczeństwa.

logonrg

ŁATWY START – firma Apco przyzwyczaiła nas do skrzydeł, które banalnie łatwo startują. Skrzydło NRG wstaje równie łatwo. Przy podnoszeniu, skrzydło wyskakuje nad pilota zatrzymuje się bezpośrednio nad głową i czeka na reakcję pilota.

APCO NRG jest przeznaczone jest dla pilotów, którzy lubią poszaleć, ale także dla pilotów, którzy pragną pokonywać ogromne odległości.

A teraz wyposażenie skrzydła:

OAA® – one action acceleration – zintegrowane trymery ze speed systemem

AOO_animated_L_no-transition

Vectran and Kevlar Competition lines combine for optimized performance.

3 opcjonalne konfiguracje sterówek dla zapewnienia komfortu pilota.

Brake-Options

Ulepszony system dodatkowego sterowania do szybkich lotów w slalomie.

Sprawdzony w innych skrzydłach profil Reflex dla maksymalnej stabilności w ekstremalnych warunkach wyścigowych.

SRS systemem automatycznego wyjścia z przeciągnięcia

Zawory HIT zwiększają stabilność przy dowolnym kącie natarcia.

System FLEXON ® (obrazek poniżej) zastępuje usztywnienia mylarowe. System ten pozwala zredukować masę 500gr bez pogorszenia żywotności paralotni. Listwy flexonu są praktycznie niezniszczalne.

flexon

Kolorystyka skrzydeł NRG

color_option

 

Dane techniczne

18 20
Kod produktu 38100 38200
Cele 18.7 20
Powierzchnia [m2] 16.56 17.7
Powierzchnia w rzucie [m2] 23.18 24.8
Rozpiętość [m] 9.53 10.08
Rozpiętość w rzucie [m] 7.96 9.97
Wydłużenie 4.86 5.08
Wydłużenie w rzucie 3.83 4
Waga pilota (masa startowa) [kg] 70-115 90-135
Waga [kg] 4 4.3

Jeśli macie pytania odnośnie skrzydła, kontaktujcie się z Walterem.

www.airaction.pl

Walter Wojciechowski

mail: xcwalter@o2.pl
telefon: 0-502-403-765

źródło: Apco Aviation

Tagi , , , .Dodaj do zakładek Link.

13 odpowiedzi na „Nowe skrzydło Apco – NRG o prędkości 75km/h!