Ventor dostępny z 16 i 18 litrowym zbiornikiem

Mamy przyjemność poinformować, że wprowadziliśmy do produkcji nowe, większe zbiorniki do napędów Ventor o pojemności 16 litrów. Jest to nasza odpowiedź na duże zapotrzebowanie ze strony pilotów latających na dalekie przeloty. Miło nam jest poinformować, że będą dostępne także wersje 18 litrowe!

Informujemy, że dotychczasowi użytkownicy Ventorów mogą również skorzystać z dobrodziejstw większych zbiorników, gdyż zaprojektowaliśmy je tak, aby pasowały do wszystkich wersji napędów.Jeśli chodzi o napędy Ventor BlackBird, pasują zbiorniki 16 oraz 18 litrowe. W przypadku Ventora Ultra, mozna zastosować zbiornik 16 litrowy. Dotychczasowe zbiorniki 13 litrowe nie będą już produkowane.

źródło: http://techno-fly.com/15-nowosci/28-nowy-zbiornik-16-litrowy-dla-ventorow (14 września 2011)

Otagowano , .Dodaj do zakładek Link.

10 odpowiedzi na „Ventor dostępny z 16 i 18 litrowym zbiornikiem

  1. Marcin Okrój komentarz:

    Witam wszystkich mam pytanie czy zbiornik 18 litrowy będzie pasował do kosza ecexterme z silnikiem moster ??? bez przerabiania ???

  2. Rafi komentarz:

    Jestem 😉
    Świetny pomysł,zbiornik bardzo fajny,na przeloty idealny.
    Przecież nikt nie każe tankować do pełna.

    Pozdrowienia

  3. Mariusz Bielec komentarz:

    Kolego Waldku warto schudnąć 🙂
    ja ważę 73kilo i mój wentor na małym samostatku, odpuszczonych trymerach i spidzie też spali 4,2l/h.
    pomijając większą pojemność pomysł Krzyśka na nowy zbiornik jest ciekawy bo śmigło nie ma szans go uszkodzić. jestem też bardzo ciekawy jaki wpływ na ograniczenie hałasu ma kształt zbiornika i duży prześwit między zbiornikiem a śmigłem.

  4. ant_rafi komentarz:

    nie widze jeszcze komentarza Rafiego!!! co sie z nim dzieje!!!!

  5. PAWLLO komentarz:

    w ECextreme można kupić napęd z 15 litrowym zbiornikiem paliwa
    Wiem bo z takim zbiornikiem posiadam właśnie Mostera
    lecz do końca nie jestem z niego zadowolony ponieważ jest mocowany do ramy kosza tylko za pomocą trzech śrub M8 i szczerze mówiąc nie jestem pewien wytrzymałości tego typu mocowania.

  6. musty komentarz:

    Kolego Waldku, ja też latam przeloty a że ważę 70 kg to Moster pali ok 4l przy odpuszczonych trymerach .
    Oczywiście fajnie jest mieć możliwość zatankowania większej ilości paliwa.

    Ciekawe czy ECextreme myśli nad takimi zbiornikami ??

  7. Leszek Klich komentarz:

    „Dlaczemu nie ma widocznej podziałki” – Rozmawiałem o tym z Krzyśkiem z Techno-Fly, bo też zwróciłem na to uwagę. Na zdjęciu widać pierwszy wyprodukowany egzemplarz zbiornika. Następne będą z podziałką 🙂

  8. Waldek Lewicki komentarz:

    AAA zapomniałem o jednym 🙁 Jak zwykle odrobina dziegciu w miodzie.Dlaczemu nie ma widocznej podziałki żeby zobaczyć ilość paliwa ??? takiej odpornej na benzynę i czarną żeby od razu było widać???.Jeszcze o spalaniu : napędy są jeszcze na gwarancji. 😛

  9. Waldek Lewicki komentarz:

    I bardzo dobrze,że większe zbiorniki będą dostępne.Kolego „musty” mam dość spore doświadczenie w przelotach oraz różnych napędach i jakoś żaden nie chce zejść przy samostatku i mojej wadze 1o8 kg w skarpetkach poniżej 6 litrów na godzinę lotu (bez spida z odpuszczonymi trymerami).Jeżeli wierzysz w podawane przez producentów dane o mniejszym zużyciu to gratuluję.Mi żaden z wiodących producentów nie chce wyregulować na 4-5 litrów na godzinę. Dla porządku dodam ,że mam Ventora i Mostera.Pozdrawiam i życzę przelotów powyżej 100 km 🙂

  10. musty komentarz:

    ale dlaczego ???, że tyle pali i musi mieć zbiornik – cysternę ?

    pzdr (: