Zapraszam do oglądania domowych testów ciągu napędów C-Max, Ventor oraz Raket. Test przeprowadzony metodą typowo chałupniczą. Niekoniecznie wyniki testów są zgodne z prawdą, ale dają pojęcie na temat różnic w napędach. Nie kwestionowym zwycięzcą testów jest C-Max. Resztę zobaczcie sami. Celowo nie podaję wyników testów. Oglądajcie i oceniajcie..
Strona Jana Młodyszewskiego: http://www.norwayparamotor.com/
Do Rafi:
Co znaczy opieranie się ciągu z tyłu o wysokie krzewy (czy cokolwiek)? I dlaczego takie „opieranie się” miałoby zmieniać jego wartość (tu: zawyżać)? To jakieś nowe prawo fizyki? 🙂
Pozdrawiam
Pomiary mało dokładne,co widać podczas pomiaru Ventora od 9:15 min.filmu,gdzie odczyty skaczą od 59 – 72 kg.
Poza tym ciąg śmigieł opierał się z tyłu o wysokie krzewy,co mogło mieć wpływ na zawyżenie wartości.
Przydałoby się też aby pomiaru dokonała jedna osoba.
W Krakowie mamy bardzo fajną hamownię skonstruowaną i przetestowaną przez Tomka:
http://www.youtube.com/watch?v=gWEmV2CLIBI
Do tej pory sprawdziliśmy na niej kilkanaście napędów w różnych warunkach i odczyty były prawie takie same,a błąd całkowity wynosi 1,5 kg. przy sile naciągu wagi 50 kg. i 3 kg.przy sile naciągu 100 kg.(kolega dokładnie to obliczył)
Zapraszamy na testy do nas,Tomek także chętnie przyjedzie na pomiary.
Poniżej możecie zobaczyć testy ciągu na tej hamowni:
http://www.youtube.com/watch?v=oIQeckierPU
Pozdrawiam
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_127108847342142&ap=1