Nowe poduszki Viking PPG do mocowania silnika

mounts_scNowe poduszki wykonane są z poliuretanu i stali nierdzewnej. Dzięki specjalnej strukturze poliuretanu są znacznie  mocniejsze, niż tradycyjne rozwiązania. Poduszki  zachowują swoje właściwości w całym okresie użytkowania, nie odkształcają się, nie kruszeją. Doskonale tłumią drgania,  „nie starzeją się”  jak guma, która traci (i tak już słabe) właściwości po krótkim okresie użytkowania. Podobne rozwiązania stosuje się w samochodach rajdowych, gdzie zastępuje się tradycyjne gumowe simerbloki elementami wykonanymi z poliuretanu.  .

Zalety: 

  • wysoka elastyczność w całym zakresie twardości,
  • duża odporność na rozdzieranie i pękanie,
  • nie starzeją się, nie parcieją i nie kruszeją jak guma,
  • odporność na: oleje, tłuszcze, szereg kwasów i rozpuszczalników, promieniowanie UV,
  • dobre właściwości odkształceń zwrotnych,
  • bardzo dobra odporność na warunki atmosferyczne,
  • dobra odporność na obciążenia dynamiczne,
  • mogą pracować w szerokim zakresie temperatur od -65 do +93.

mounts

Dystrybutorem na rynek polski  jest producent napędów paralotniowych SkyTrekking.  Nowe mocowanie silnika będzie oczywiście stosowane w  standardzie we wszystkich napędach produkcji SkyTrekking.

pod1

pod2

 

Cena za komplet (4 szt.) wynosi 295,00 zł brutto

www.skytrekking.pl

 

Tagi .Dodaj do zakładek Link.

15 odpowiedzi na „Nowe poduszki Viking PPG do mocowania silnika

  1. jaHu komentarz:

    Poduszki ze sklepu “traktorowego” trzeba dobrze sprawdzić przed montażem bo bywają felerne sztuki(mi przy dokręcaniu się rozpadła)

  2. Piotr komentarz:

    Wlasnie znalazlem kiedys taki link gdzie porownuja 2 rodzaje poduszek

    http://www.youtube.com/watch?v=pVonXI0NIco

    I tez sobie wtedy tak pomyslalem ze jesli na tych “starych” silnik wiecej drga jak widac na tym video to one robia lepsza robote bo mniej przenosza na kosz…
    Gdyby silnik od poczciwego 126P mie wisial na sprezynie tylko na czyms sztywniejszym to pewnie by sie tez tak nie trzasl niewiem jak na to kierowca no i karoseria by zareagowali 🙂

  3. maniek komentarz:

    Ja testuję poduszki,które zakupiłem w zwykłej składnicy maszyn rolniczych,jak na razie to rewelacja no i cena dostępna około 20 zł za sztukę razy trzy daje 60 zł. Pozdrawiam bogatych!!!

  4. jan komentarz:

    Powiem tak cena spora jak za 4 szt jeszcze lepsze i tansze sa bardzo podobne i napewno mocniejsze gumy mocujace maszt widsurfingu za 300 zl kupilem 10 szt i sa z gwiten 8mm i 10 mm a poza tym Techno -fly ma juz takie opracowane dawno i montuje we wszystkich napedach a cena polowa pozdrawiam wszystkich Jan
    Ps kolory ladne i efektowne to prawda 🙂

  5. sashi46 komentarz:

    A skąd wiadomo że są twardsze? mam je właśnie w rekach i nie sadze że tak jest. Szkoda że pogoda nie pozwala na testy.

  6. Pawllo komentarz:

    w opisie nikt nie dodał że poduszki są o wiele twardsze od gumowych
    i tym samym przenoszą więcej drgań pracującego silnika na ramę kosza napędu

    • KamilPPG komentarz:

      Testowałeś czy tak faktycznie jest???

    • KamilPPG komentarz:

      “Doskonale tłumią drgania”?

      “poduszki są o wiele twardsze od gumowych
      i tym samym przenoszą więcej drgań pracującego silnika na ramę kosza napędu”

      Czyli rozumując poduszki NIE tłumią drgań, wychodziło by na to że zakładanie ich mija się z celem. Główne zadanie poduszek jest tłumić drgania a nie przenosić “jeszcze więcej drgań”.
      Trwałość i nie zawodność kosztem komfortu?

  7. Kamil K komentarz:

    sashi46 napisz wymiary proszę. Wejdą Vikingi do Parapower Solo 210???

    • sashi46 komentarz:

      Wysokość 32
      Szerokość 40
      Gwint 8
      nie powinno być problemów z montażem.

  8. qbaepp11 komentarz:

    A czemu to takie drogie za 4 szt.
    To już do mojego subaru tańsze znalazłem
    http://www.strongflex.eu/pl/255-legacy-outback-bl-bp-03-09

    • SkyTrekking komentarz:

      Rożnica cenowa wynika z technologi produkcji simerbloków stosowanych w samochodach. Simerbloki są produkowane przy pomocy obórki skrawaniem (wiercenie, frezowanie) z gotowych półfabrykatów. Ta metoda jest dużo tańsza. Natomiast poduszki Viking produkuje się troszeczkę inaczej. Metalowe elementy należy zalać w poliuretanie, do tego celu należy przygotować formę a następnie formę zalać plastyczną masą poliuretanową. Dzięki temu metalowe elementy są zatopione w poliuretanie.

      • Bolek komentarz:

        Co Ty człowieku piszesz za bzdury:

        “…..Simerbloki są produkowane przy pomocy obórki skrawaniem (wiercenie, frezowanie) z gotowych półfabrykatów. Ta metoda jest dużo tańsza. Natomiast poduszki Viking produkuje się troszeczkę inaczej. Metalowe elementy należy zalać w poliuretanie, do tego celu należy przygotować formę a następnie formę zalać plastyczną masą poliuretanową…..”

        Jedne i drugie wykonuje sie dokładnie tak samo tzn. elementy metalowe wytłacza i gwintuje a nastepnie zalewa się gumą (wulkanizuje) lub poliuretanem.
        Koszty produkcji są jednakowe tylko za “nowy wynalazek” trzeba kupe zedrzeć i wcisnąć ludziom kit, że to “kosmiczna technologia”
        Śmiechu warte:-)

      • qbaepp11 komentarz:

        Znam tą technologię bo pracowałem kiedyś w tej branży kupe lat temu, nie wspominając że ojciec zęby na tym zjadł. Z poliuretnu różnych twardości lub elastomeru nie takie rzeczy robiliśmy, a forma do tych elementów to nie duży problem. Bardziej skomplikowane robiliśmy. Oczywiście towar jest warty tyle ile ktoś jest w stanie za niego zapłacić. Ja uważam że za tą cenę nie warto.

  9. sashi46 komentarz:

    Mam już te poduchy! Na żywo prezentują się jeszcze lepiej! Jak tylko pogoda się ustabilizuje zaraz będę testował! Wydaje mi się że są dużo lepsze od standardowych gumowych!