Nieuchronnie zbliża się koniec sezonu. Techno-Fly przygotował jesienną promocję na swój sztandarowy napęd – Ventor . Teraz w cenie samego napędu otrzymać można wiele dodatków. Promocja trwa do końca stycznia 2011 roku. Sam pomysł wydaje się być ciekawy ze względu na zbliżającą się zimę a więc i zastój w lataniu. Ciekawe czy inni producenci również oferują promocje na swoje napędy aby zachęcić klientów do zakupu sprzętu jeszcze w starym sezonie?
Aukcja jest dostępna pod adresem:
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2464216
W ofercie pakietu lux, za cenę 14.400 zł lub 14.200 zł (V-120), oprócz nowego napędu Ventor V125 , 25KM można otrzymać wiele dodatków.
Zestaw standardowy:
- silnik Ventor V-125 25KM ze sprzęgłem odśrodkowym ( na wolnych obrotach śmigło się nie obraca),
- przekładnia zębata ( niewielka masa , mniejsze straty, o 30% zredukowany moment reakcyjny „odśmigłowy”),
- zbiornik 13l ( 3-3.5h lotu),
- rewelacyjna, najwygodniejsza na rynku uprząż SupAir „El Comfort”,
- śmigło węglowe Werenc 125cm,
- ciąg statyczny 65-68kg,
- waga napędu tylko 21.7kg
Pakiet Lux :
- ultralekka (36g) ergonomiczna manetka karbonowa ERGO,
- wysokiej jakości pokrowce na śmigło TechnoFly (podwójna Codura + pianka),
- oryginalny podnóżek do uprzęży SupAir z systemem mocowania pod siedziskiem
Uwaga! Piloci lubiący dynamiczne manewry, latanie termiczne czy loty zimowe! Uprząż SupAir El Comfort w tym napędzie wyposażona jest w system bloczków do sterowania nożnego! W przygotowaniu belka sterowania nożnego. Prostą belkę można wykonać samodzielnie w 15 minut.
Dostawa kurierem GRATIS!
Opis napędu
Wyposażony w silnik Ventor V-125 o mocy 25 KM przy 9700obr/min. zapewnia siłę ciągu ponad 65-70 kg, Ze śmigłem 130cm. Na skrzydle samostatecznym przy odpuszczonych trymerach i pełnym speedzie Ventor V-125 jest w stanie zapewnić wznoszenie nawet 1.5 m/s pilotom powyżej 100 kg (dane z testów skrzydła samostatecznego Synthesis 31, pilot 107 kg).
Na skrzydłach o profilu klasycznym wznoszenie może przekroczyć 3.5 m/s! Ventor stosowany jest z powodzeniem w lekkich trajkach, może być wykorzystany również w lekkim tandemie do 180 kg masy startowej
Charakterystyka Ventora z silnikami V-125 i V120
W naszej konstrukcji większość masy skupiona jest blisko pleców pilota, co daje duży komfort, bez oscylacji bocznych oraz skręcania podczas rozbiegu i lotu. Mimo swojej ogromnej mocy, napęd ma możliwość bezproblemowego rozruchu w powietrzu. Rączka startera umieszczona intuicyjnie nad prawym uchem pilota pozwala na samodzielne odpalanie zarówno przed startem jak i podczas lotu.
Napęd V125 – Ventor, dedykowany jest dla najcięższych pilotów latających na skrzydłach samostatecznych lub tych, którzy potrzebują ogromnego zapasu mocy latając manewrowo, akrobacyjnie lub po prostu w warunkach, gdzie występują głębokie duszenia (termika, teren pagórkowaty). Polecamy go również zawodnikom. Ze względu na natychmiastową odpowiedź silnika na manetkę, Ventor pozwala bezpiecznie wykonywać precyzyjne manewry na małych wysokościach, podczas latania na szybkich, wymagających skrzydłach. Dla pilotów którzy ze względu na wagę lub kwestie użytkowe wolą Ventora o mniejszym ciągu, wykonaliśmy wersję V120- 21 KM.
DANE TECHNICZNE
Ventor V-120 |
Ventor V-125 |
|
typ silnika |
jednocylindrowy dwusuwowy |
|
moc silnika | 21KM | 25 KM |
pojemność skokowa | 121cm3 | 128cm3 |
tłumik | Rura rezonansowa skierowana do dołu | |
rozrusznik |
ręczny |
|
gaźnik |
WB-37 |
|
śmigło | węglowe Helix 120 węglowe TechnoFly- Werenc 125cm |
węglowe Helix 120/130cm węglowe TechnoFly – Werenc 125cm |
siła ciągu (w zależności od ciśnienia, wilgotności i temperatury otoczenia) | śmigło 120/125cm- 58-60 kg | śmigło 120cm – 60-62 kg śmigło 125cm – 63-65 kg śmigło 130cm – 65 – 68 kg |
rodzaj przekładni | zębata, zęby skośne | |
sprzęgło odśrodkowe | dwuszczękowe z okładzinami ciernymi | |
zbiornik paliwa | 13 litrów, umieszczony na dole | |
całkowity ciężar napędu (gotowy do lotu, bez paliwa) |
21.7 kg /śm 125cm 22.0 kg/śm. 130cm |
|
zużycie paliwa (pilot 85kg- latanie przelotowe) | 3.5 l/h – skrzydło o profilu klasycznym 4.5 l/h – skrzydło o profilu samostatecznym |
|
kosz |
aluminiowy , dzielony na dwa + stelaż z silnikiem |
|
podwieszenie |
górne z dolnymi, uchylnymi wyporami |
|
waga pilota | optymalnie 90kg max.105kg |
optymalnie105 kg, max. 130 kg |
Cena kpl. napędu z uprzężą SupAir i śmigłem węglowym Werenc 125cm | 14200,- PLN brutto | 14400,- PLN brutto |
Więcej o napędzie na stronie producenta:
www.techno-fly.com
Uwaga!
Przy odbiorze osobistym na (ul. Dębowa 20 Piastów k. Warszawy)
oferujemy gratis szkolenie eksploatacyjne oraz zapasową świecę i olej do przekładni na wymianę.
Kontakt :
Techno-FLy
Warsztat i serwis
ul. Dębowa 20
05-820 Piastów
Tomek (Jogi) 609 855 113
napend po prostu fajny estetyczny dobra uprzaz i lekki.bylem u technofly i poprostu podobalo mi sie to co widzialem mla obsluga warsztat z prawdziwego zdazenia i technologia.Kazdy co lata napewno doceni ruchome wypory i ja zekam na mojego juz.Jan Mlodyszewski Norwegia janncross@nline.no