Napęd Ventor Lux w promocji zimowej Techno-Fly

Nieuchronnie zbliża się koniec sezonu. Techno-Fly przygotował jesienną promocję na swój sztandarowy napęd – Ventor . Teraz w cenie samego napędu otrzymać można wiele dodatków. Promocja trwa do końca stycznia 2011 roku. Sam pomysł wydaje się być ciekawy ze względu na zbliżającą się zimę a więc i zastój w lataniu. Ciekawe czy inni producenci również oferują promocje na swoje napędy aby zachęcić klientów do zakupu sprzętu jeszcze w starym sezonie?

Aukcja jest dostępna pod adresem:

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2464216

W ofercie pakietu lux, za cenę 14.400 zł lub 14.200 zł (V-120), oprócz nowego napędu Ventor V125 , 25KM można otrzymać wiele dodatków.

Zestaw  standardowy:

  • silnik Ventor V-125 25KM ze sprzęgłem odśrodkowym ( na wolnych obrotach śmigło się nie obraca),
  • przekładnia zębata ( niewielka masa , mniejsze straty, o 30% zredukowany moment reakcyjny „odśmigłowy”),
  • zbiornik 13l ( 3-3.5h lotu),
  • rewelacyjna, najwygodniejsza na rynku uprząż SupAir „El Comfort”,
  • śmigło węglowe Werenc 125cm,
  • ciąg statyczny 65-68kg,
  • waga napędu tylko 21.7kg

Pakiet Lux :

  • ultralekka (36g) ergonomiczna manetka karbonowa ERGO,
  • wysokiej jakości pokrowce na śmigło TechnoFly (podwójna Codura + pianka),
  • oryginalny podnóżek do uprzęży SupAir z systemem mocowania pod siedziskiem

Uwaga! Piloci lubiący dynamiczne manewry, latanie termiczne czy loty zimowe! Uprząż SupAir El Comfort w tym napędzie wyposażona jest w system bloczków do sterowania nożnego! W przygotowaniu belka sterowania nożnego.  Prostą belkę można wykonać samodzielnie w 15 minut.

Dostawa kurierem GRATIS!

Opis napędu

Wyposażony w silnik Ventor V-125 o mocy 25 KM przy 9700obr/min. zapewnia siłę ciągu ponad 65-70 kg, Ze śmigłem 130cm. Na skrzydle samostatecznym przy odpuszczonych trymerach i pełnym speedzie Ventor V-125 jest w stanie zapewnić wznoszenie nawet 1.5 m/s pilotom powyżej 100 kg (dane z testów skrzydła samostatecznego Synthesis 31, pilot 107 kg).

Ventor

Na skrzydłach o profilu klasycznym wznoszenie może przekroczyć 3.5 m/s! Ventor stosowany jest z powodzeniem w lekkich trajkach, może być wykorzystany również w lekkim tandemie do 180 kg masy startowej

Charakterystyka Ventora z silnikami V-125 i V120

W naszej konstrukcji większość masy skupiona jest blisko pleców pilota, co daje duży komfort, bez oscylacji bocznych oraz skręcania podczas rozbiegu i lotu. Mimo swojej ogromnej mocy, napęd ma możliwość bezproblemowego rozruchu w powietrzu. Rączka startera umieszczona intuicyjnie nad prawym uchem pilota pozwala na  samodzielne  odpalanie zarówno przed startem jak i podczas lotu.

Napęd  V125 – Ventor, dedykowany jest dla najcięższych pilotów latających na skrzydłach samostatecznych lub tych, którzy potrzebują ogromnego zapasu mocy latając manewrowo, akrobacyjnie lub po prostu w warunkach, gdzie występują  głębokie duszenia (termika, teren pagórkowaty). Polecamy go również zawodnikom. Ze względu na natychmiastową odpowiedź silnika na  manetkę, Ventor pozwala bezpiecznie wykonywać  precyzyjne manewry na małych wysokościach, podczas latania na szybkich, wymagających skrzydłach. Dla  pilotów którzy ze względu na wagę lub kwestie użytkowe wolą Ventora o mniejszym ciągu, wykonaliśmy wersję V120- 21 KM.

DANE TECHNICZNE

Ventor V-120

Ventor V-125

typ silnika

jednocylindrowy dwusuwowy

moc silnika 21KM 25 KM
pojemność skokowa 121cm3 128cm3
tłumik Rura rezonansowa skierowana do dołu
rozrusznik

ręczny

gaźnik

WB-37

śmigło węglowe Helix 120
węglowe TechnoFly- Werenc 125cm
węglowe Helix 120/130cm
węglowe TechnoFly – Werenc 125cm
siła ciągu (w zależności od ciśnienia, wilgotności i temperatury otoczenia) śmigło 120/125cm- 58-60 kg śmigło 120cm – 60-62 kg
śmigło 125cm – 63-65 kg
śmigło 130cm – 65 – 68 kg
rodzaj przekładni zębata, zęby skośne
sprzęgło odśrodkowe dwuszczękowe z okładzinami ciernymi
zbiornik paliwa 13 litrów, umieszczony na dole
całkowity ciężar napędu (gotowy do lotu, bez paliwa)

21.7 kg /śm 125cm   22.0 kg/śm. 130cm

zużycie paliwa  (pilot 85kg- latanie przelotowe) 3.5 l/h  –  skrzydło o profilu klasycznym
4.5 l/h – skrzydło o profilu samostatecznym
kosz

aluminiowy , dzielony na dwa + stelaż z silnikiem

podwieszenie

górne z dolnymi, uchylnymi wyporami

waga pilota optymalnie 90kg
max.105kg
optymalnie105 kg, max. 130 kg
Cena kpl. napędu z uprzężą SupAir i śmigłem węglowym Werenc 125cm 14200,- PLN brutto 14400,- PLN brutto

Więcej o napędzie na stronie producenta:

www.techno-fly.com

Uwaga!

Przy odbiorze osobistym na (ul. Dębowa 20 Piastów k. Warszawy)
oferujemy gratis szkolenie eksploatacyjne oraz zapasową świecę i olej do przekładni na wymianę.

Kontakt :

Techno-FLy


Warsztat i serwis

ul. Dębowa 20
05-820 Piastów

Tomek (Jogi) 609 855 113

Otagowano , .Dodaj do zakładek Link.

Jedna odpowiedź na „Napęd Ventor Lux w promocji zimowej Techno-Fly

  1. naped komentarz:

    napend po prostu fajny estetyczny dobra uprzaz i lekki.bylem u technofly i poprostu podobalo mi sie to co widzialem mla obsluga warsztat z prawdziwego zdazenia i technologia.Kazdy co lata napewno doceni ruchome wypory i ja zekam na mojego juz.Jan Mlodyszewski Norwegia janncross@nline.no