Dell Schanze oblatuje podarte skrzydło Cima K2

Dell Schanze udowadnia poziom bezpieczeństwa paralotni Cima K2. Jak twierdzi, certyfikowany przez jego organizację WPPGA sprzęt “szczyci się zerową śmiertelnością”. Na dowód tego przedstawia film z własnym udziałem, ukazujący niesamowitą stabilność paralotni K2. Dell nie zaleca próbować takich wyczynów we własnym zakresie, ale jak twierdzi, latać może nawet poważnie uszkodzone skrzydło. Tymczasem wielu z pilotów boi się, że ich skrzydło w locie ulegnie uszkodzeniu i może to spowodować katastrofę. Jak widać na filmie, uszkodzenie nawet 1/3 skrzydła nie powoduje żadnych konsekwencji. Cima K2 jest najbezpieczniejszym i najbardziej stabilną paralotnią jaka kiedykolwiek testował Dell. Jak wyznaje autor, nie miał żadnych obaw co do latania z tak uszkodzonym skrzydłem.


Kontakt do dystrybutora na świecie http://u-turnusa.com lub telefon 800-707-2525 w USA lub 801 – 631-1731 z całego świata.

źródło: strona YouTube Dell Schanze

PS. Mnie uczyli na kursie, że da się lecieć nawet na połówce każdego skrzydła. Na pewno wiecie, że Dell jest postacią kontrowersyjną. Szczególnie źle wsławił się nabijając się z Nucleona. Oczywiście była to gra pod publikę, czego dowodem było kasowanie przez niego komentarzy pod kontrowersyjnym filmem. Bo przecież chyba tylko idiota nie wystartuje na Nucleonie…  Można go więc nie lubić, ale to, jak lata, to prawdziwa klasa. – Leszek Klich

Czy ktoś z Was miał jakieś doświadczenia z tymi skrzydłami w PPG? Opiszcie swoje spostrzeżenia.

Tagi .Dodaj do zakładek Link.

4 odpowiedzi na „Dell Schanze oblatuje podarte skrzydło Cima K2

  1. Jan mówi:

    Zgadza sie ze ventor w ultrze tytanowej ma dolne podwieszenie .Mozna kupic tez kosze Dynamit a dla ventora z wyporami dolnymi ktore sa lekka wygiete super sie lata na nich w termice jak naped wylaczony.Sterowanie cialem sterowki nisko jak w normalnym glajcie sprobojcie polecam
    Pozdrawiam wszystkich Let`s go flaying jak by powiedzial swir:-) dell sanche

  2. Rafi mówi:

    Faktycznie facet lata Mosterem,ale jego “recenzje” w filmach są raczej mało obiektywne (przykład Nucleona).
    Jeśli chodzi o dolne powiedzenie,to Techno-Fly oferuje takie do swojego Ventora,przy tytanowym koszu (wersja “Ultra”),wiem że latają już dwa także napędy.
    Fresh Breeze też ma takie napędy na silnikach Simonini,Snap czy Thor (wersje “Sportix”)

    Pozdrawiam – Rafi

  3. Marcin mówi:

    Ciekawe kiedy jakiś polski producent zacznie sprzedawać napędy z możliwością dolnego podpięcia skrzydła tak jak ma to miejsce w tym napędzie z filmu.

  4. Oli mówi:

    8:42 może się mylę ale wygląda na Mostera 😉 co do umiejętności nie ma żadnej wątpliwości